Vincent van Goghplein 14, 7606HP, Almelo

Openingstijden:
Ma: 13:00 – 18:00
Di: 10:00 – 18:00
Wo: 10:00 – 18:00
Do: 10:00 – 18:00
Vr: 10:00 – 18:00
Za: 10:00 – 17:00

Veel Gestelde Vragen

Lees alstublieft eerst onze FAQ voordat u een vraag stelt.

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling ?
Voor een bestelling rekenen wij €4.95 aan verzendkosten. Is het aankoopbedrag hoger dan €50 ? Dan sturen wij uw bestelling gratis op !
Welke betaalmethodes ondersteunen jullie ?
Momenteel accepteren wij alleen iDeal betalingen. Wij werken er momenteel hard aan om alternatieven aan te bieden zoals PayPal, Credit Card en kopen op rekening.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb ?
Wanneer wij uw betaling hebben kunnen bevestigen, dan maken wij hier direct werk van. U bestelling word voorbereid en meestal nog dezelfde dag verstuurd. Post NL levert het in de meeste gevallen de volgende werkdag bij u thuis af.
Worden mijn gegevens veilig opgeslagen ?
Onze website maakt globaal gebruik van SSL. Dit kunt u zien aan het groene logo dat bij de meeste internet browsers in de URL balk te zien is. Hiermee kunt u er zeker van zijn dat het internet verkeer tussen u en onze servers versleuteld is.
Wat gebeurt er precies wanneer ik een bestelling plaats ?
Wanneer u een bestelling plaats wachten wij eerst tot wij uw betaling kunnen bevestigen. Betaald u via overschrijving ? Dan kan dit langer duren dan met iDeal. Hierna bereiden wij u bestelling voor. Het product word gecontroleerd voor mankementen zoals vlekken, verschillende maten en schade. Indien wij zien dat het product niet in orde is, dan nemen wij contact op met u en sturen indien gewenst het volledige aankoopbedrag terug. U kunt ook uw bestelling wijzigen. Bijvoorbeeld voor hetzelfde product in een andere kleur.
Krijg ik een factuur voor mijn bestelling ?
Tijdens de bestelprocedure sturen wij u een digitale factuur in de vorm van een PDF bestand per e-mail.
Kan ik mijn product terug doen indien ik niet tevreden ben ?
U heeft wettelijk 14 dagen recht om het product te beoordelen en eventueel afstand de doen van uw aankoop. Dit kan vervolgens via het formulier op de volgende pagina: Retour Aanmelden. De verzendkosten en het risico voor de retourzending zijn voor de klant. De bezichtigingsperiode van 14 dagen is bedoelt om het product te beoordelen en om te kijken of deze naar uw wensen bevalt. Als wij de bestelling terug hebben ontvangen word deze gecontroleerd. Indien wij zien dat het product gebruikt is voor andere doeleinden, dan hebben wij het recht om een deel, of zelfs het het volledige aankoopbedrag in te houden. Denk bijvoorbeeld aan zand of modder onder de zool van een schoen. Indien u alleen een deel van u bestelling retour wil doen, dan krijgt u alleen het bedrag van dit product terug en niet de eventueel betaalde verzendkosten. Wij vragen u vriendelijk om het product in de originele verpakking terug te sturen en af te geven bij het dichtstbijzijnde PostNL service punt. Indien alles in orde is, dan sturen wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. Het retour adres is Super Shoes Retouren, Vincent van Goghplein 14, 7606HP Almelo.
Kan ik mijn product omruilen ?
Een artikel voor een andere maat of kleur omruilen is mogelijk. U meld bij ons dat u een artikel wilt omruilen. Hierna stuurt u het artikel naar ons op. Zodra we deze hebben ontvangen, zullen we gratis het vervangende artikel terug sturen.  

Stuur ons een mail.